Επιτυχημένη Μείωση Βάρους Μακροπρόθεσμα – 11ο ΠΣΔΔ

14.12.2011

Η παρούσα συνέντευξη έγινε κατά τη διάρκεια του 11ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διαιτολογίας – Διατροφής, 24 — 27 Νοεμβρίου 2011, υπό τη διοργάνωση του Πανελληνίου Συλλόγου Διαιτολόγων — Διατροφολόγων, στο «ΘΕΑΤΡΟΝ» Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».

Στο βίντεο μπορείτε να ακούσετε τα σχετικά με ενδιαφέροντα δεδομένα σχετικά με το τι μπορεί να κάνει μια προσπάθεια μείωσης βάρους επιτυχημένη μακροπρόθεσμα από τον Τάσο Παπαλαζάρου PhD, Διαιτολόγο – Διατροφολόγο.

Σήμερα έχει τεκμηριωθεί ότι ακόμη και αν μια προσπάθεια μείωσης βάρους είναι επιτυχημένη βραχυπρόθεσμα, συνήθως μακροπρόθεσμα επαναπροσλαμβάνεται το βάρος αυτό. Η εφαρμογή αυστηρών στερητικών σχημάτων είναι σχεδόν βέβαιο ότι τελικά αυτό θα τον οδηγήσει σε αυξημένη πρόσληψη τροφής και σε αύξηση του βάρους. Ακόμη και η ιδέα της στέρησης και του περιορισμού, μπορεί να οδηγήσει στα ίδια αποτελέσματα. Στο ίδιο πνεύμα, σήμερα, δε μιλάμε πια για καλά και κακά ή απαγορευμένα και επιτρεπτά τρόφιμα, αλλά για καλές και κακές συμπεριφορές. Η Μεσογειακή Διατροφή περιλαμβάνει το σύνολο των τροφίμων, απλά κάποια μπορούν να καταναλωθούν περισσότερο και άλλα λιγότερο συχνά.
Μελετώντας τις επιτυχημένες περιπτώσεις μακροπρόθεσμης διατήρησης της μείωσης του βάρους βρέθηκαν ότι οι παρακάτω συνήθειες έχουν σημαντικό ρόλο: τακτική άσκηση, λήψη πρωινού, οικογενειακά γεύματα, τακτικές επισκέψεις με τον Διαιτολόγο, ακόμη και μετά το πέρας της περιόδου απώλειας βάρους.