Το 2020 ο Πανελλήνιος Σύλλογος Διαιτολόγων-Διατροφολόγων (ΠΣΔΔ) εγκαινίασε το θεσμό των Επιτροπών Φοιτητών. Οι Επιτροπές αυτές λειτουργούσαν στα πλαίσια του Πανελλήνιου Συνέδριου Διατροφής & Διαιτολογίας με στόχο την δημιουργία δράσεων στοχευμένων στις ανάγκες των φοιτητών/τριών όλων των βαθμίδων. Στα χρόνια αυτά, η συμβολή των Επιτροπών Φοιτητών στα Συνέδρια υπήρξε καθοριστική και το αποτέλεσμα ανέδειξε το ταλέντο και το πάθος της νέας γενιάς Διαιτολόγων-Διατροφολόγων. Στην νέα αυτή εποχή του ΠΣΔΔ, το Διοικητικό Συμβούλιο ομόφωνα αποφάσισε την θεσμοθέτηση μιας μόνιμης Ομάδας Φοιτητών/τριών στα όργανα του ΠΣΔΔ (αρ.απ. ΔΣ5/24.1.22). Η Ομάδα αυτή θα ακολουθεί τα πρότυπα των υπαρχουσών Ομάδων Ειδικών με αυτοδυναμία στην διενέργεια δράσεων και οργάνωση και δράση που θα καθορίζεται άμεσα από τα μέλη της. Στόχος της Ομάδας όπως και του ΠΣΔΔ, η ανάδειξη του ρόλου του σύγχρονου Διαιτολόγου-Διατροφολόγου στην κοινωνία.